What our customers say
Zeer nette en professionele vestigingsmanager. Bij uitdagingen wordt er meegedacht om tot een passende oplossing te komen en wordt de menselijke maat niet vergeten. In de huidige tijd een zeer gewaardeerde eigenschap. Complimenten.
alles was goed verlopen alleen de sleutel lag binnen in een rode box en niet buiten in de brievenbus zoals in de mail was te lezen. Graag dit aanpassen.
Ik ben op een zeer vriendelijke manier door Tom geholpen. Hij kon mij aan de hand van mijn wensen qua afmeting van de box de perfecte box aanbieden. Ook de verplichte verzekering heeft hij perfect geregeld. Per 1 april heb ik de box in gebruik genomen. De bereikbaarheid is ideaal. Ook een grote plus is het feit dat ik mijn auto of aanhanger binnen kan rijden om te lossen of laden zodat bij regen alles droog blijft. Transportmaterieel is aanwezig zodat het lossen en laden niet onnodig veel tijd kost. Tot zover ben ik heel erg tevreden.
The 5 stars are for the staff of 1Box Rijswijk.
Goede service en zeer vriendelijke medewerker!
Snel geholpen zelfde dag opslag gekregen, Johan was heel vriendelijk en bood goede hulp(locatie breda)
Fijne service en snel geregeld!
Prima service
Duidelijk en snel geholpen door Tom. Nam goed de tijd en zorgde dat alles duidelijk was voordat ik ging.