What our customers say
Communicatie mbt huur was uitstekend evenals het gebruik van de opslapbox. Met de app is deze erg toegankelijk en makkelijk te grvruiken
2 boxen kunnen huren in een paar dagen tijd. Word meegedacht en afspraken worden nagekomen. Boxen zijn erg schoon. Handige systemen. Ik zeg PERFECT.
Prachtige locatie. Ruim opgezet en mooie boxen. Fijn systeem om binnen te komen met een app. Super tevreden!
Ik zocht een tijdelijke opslag tussen 2 verhuizingen in en ben erg goed geholpen door Patricia, ze is vriendelijk en denkt goed met je mee. De loods is makkelijk bereikbaar en schoon. Deze loods is zeker een aanrader.
Prima storage bedrijf.. goede service en klantvriendelijkheid
Die 5 sterren revieuws zijn van medewerkers zelf. Dat bevestigt hun personeel zelf. Oplichters!! 38% verhoogd!? Spullen beschadigd door een lekkage, blijkt eigen risico 1000 te zijn. Deuren werken nooit. Er is nooit iemand op het kantoor. 1box groeit snel, maar dat kan ook wel met zo weinig personeel en zulke schandalige huirsverhogingen elke 6 maanden!!!! Krijg ik een bijdehante Amsterdamse vrouw aan de lijn waar ik alles aan vertel en die zegt nog net niet dat ik maar weg moet als het me niet aan staat. Mij zijn julie kwijt!!!
Paar jaar klant geweest. Voordat Kubox overgenomen werd al, sindsdien: Prijzen met meer dan 30% totaal verhoogd. Verzekering van 5000 euro werd ineens voorzien van een eigen risico van 1500… (betwijfel of mensen meer waarde dan 1500 stallen gemiddeld) Deuren die geregeld niet werken en/of hele dagen openstaan. Alarmsysteem heeft t laatste jaar niet meer gewerkt. (Kon gewoon de box openen zonder code bij de roldeur en niemand die er iets van gemerkt had bij navraag achteraf) Facilitair: niet schoon, verlichting is armoedig. Onderhoud is er niet meer gedaan in de laatste 2 tot 3 jaar. (Behalve de bewegwijzering, kleur aan de buitengevel en de logo’s)