What our customers say
Ben snel terug gebeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door de medewerker. Ze denken goed mee en zijn abslouut voordelig t.o.v. concurenten. Ik ben zeer tevreden.
Prima service per telefoon en aan de balie.
👍👍
Zeer tevreden. Vriendelijk en behulpzaam als je vrager hebt. Nemen de tijd voor je. Gemakkelijk en toegankelijk. Fijne opslagruimte en je spullen zijn verzekerd. Ook wordt alles goed en snel geregeld.
Goed en deskundig geholpen door Thea. Opslag schoon en netjes!
Leuke lieve vrouw, duidelijke uitleg en uitstekend geholpen! Zeker een aanrader!
Eenvoudig geregeld. Altijd toegang. Goeie sevice.
The guy helping me was super nice and really tried to maximize our experience !