What our customers say
Convenient and easy storage. Also the staff is really nice!
Schone en ruime opslag! Makkelijk begaanbaar, ook de eerste etage met ruime liften. Zeer vriendelijk personeel, die met je meedenkt.
Friendly people, good prices. 10/10 would recommend
Hele fijne opslag. We zijn goed geadviseerd hoeveel opslag we nodig hadden. Vriendelijk personeel en gewoon heel tevreden over de mogelijkheid om onze spullen tijdelijk op te slaan! Is zeker aan te raden!
Zeer snel/ fijne service, goed te bereiken.
Erg slechte service. Al meerdere jaren een box daar. Maar geen hulp en zeer slechte informatie. Prijzen stijgen en stijgen maar.
Prima service, zeer behulpzaam, meedenkend en zeer klantvriendelijk. Als je een unitbox zoekt, is dit een prima optie!