What our customers say
Huur hier nooit een box ze zijn erg onbeschoft zeker die TOM. Het is er vies je kan er al maanden niet naar de wc . Als je ze iets vraag of krijg je een grote mond of ze reageer niet op de mail. Maar ze verhogen ook maar steeds .
Zeer makelijk en eenvoudig in gebruik de app op de kanaaldijk
Mooie schone nette opslagruimte voor een schappelijke prijs. Goed beveiligd en goede uitleg door een vriendelijke medewerker bij aanvang huur
Als zeer prettig ervaren tot nu toe. Goede uitleg van offerte, factuur en andere zaken die ze aanbieden. Houden zich aan de afspraak, bellen terug zijn vriendelijk en denken met je mee. Mendel geel erg bedankt voor alles. Ga zo door.
De bezorg informatie was niet gedeeld waarop wij vanaf 8u al aan het wachten waren en ze pas om 12.15 aankwamen! Wij hadden hier voor mensen geregeld die dus 4u voor niks gewacht hebben. Chauffeur was overigens top! Zeer bekwame man!
Heldere contract afspraken overeengekomen met ervaren medewerker. Beschikbare gestelde opbergbox in Barendrecht is tip top verzorgd. Chapeau voor het 1box team !