What our customers say
Klantvriendelijk en geduldig.
Erg goed geholpen door Stephanie. Denkt met je mee, gezellig gesprek gehad en konden nog wisselen van box zonder moeite. Aanrader!
Uitermate vriendelijke en behulpzame medewerker ( Romario). Prima communicatie. Zou wel graag bij de ingangsdeuren een plattegrond met box nummers willen.
We zijn erg goed geholpen. Er wordt meegedacht en goed geluisterd. Fijn om mee te werken.
Goede communicatie, fijne service en behulpzame chauffeur. Konden de box gelijk volladen terwijl de chauffeur op ons wachtte. Zeer goed bevallen!
Wat als je telefoon verliest?
Supergoede service!
Stipt op tijd geleverd en vriendelijke chauffeur die goed uitgelegd heeft hoe ik de container moest laden en dan verzegelen.