Een zeer ontevreden klant
Ik heb een box gehuurd van 2 m3 op de begane grond. Maar wat ik kreeg was een box van 1 m3 bovenop een andere box op 2 meter hoogte. Daar kon ik niet bij. 1box wilde mij tegemoet komen door een ladder klaar te zetten. Ik was hier helemaal niet blij mee en heb het contract ontbonden. Ze hebben een creditfactuur verzonden, maar het geld is nooit overgemaakt. Ook niet na 3 herhaalde verzoeken via de klantenservice. Na bijna anderhalve maand heb ik het geld nog steeds niet terug gekregen. Ik raad iedereen af om met dit bedrijf zaken te doen.