Astrid Lapperre
Het was heel fijn dat we konden bellen !! Zodat we een box konden krijgen op 1 e paasdag , ook ter plaatse nog overleg gehad , jammer was wel dat de beloofde transport karretjes ontbraken!!
Het was heel fijn dat we konden bellen !! Zodat we een box konden krijgen op 1 e paasdag , ook ter plaatse nog overleg gehad , jammer was wel dat de beloofde transport karretjes ontbraken!!