Alex
Als jarenlange klant werd ik plotseling geconfronteerd met een verhoging van 36 € naar 52 € per maand. Een verhoging van bijna 50 %. Uitleg werd niet gegeven, slechts een tijdelijke korting. Reacties op emails duurde heel lang en pas na diverse reminders. Zeer slechte klantvriendelijkheid.