Dhr. G. Toeter
Snel en goed ontvangst. Vriendelijke medewerkers. Locatie goed . Jammer dat er niet met heftruckje op het terrein gereden mag worden.
Snel en goed ontvangst. Vriendelijke medewerkers. Locatie goed . Jammer dat er niet met heftruckje op het terrein gereden mag worden.