Ga naar de inhoud
  • Altijd de beste prijs
  • 24/7 beveiligde opslag
  • Flexibel opzeggen
Star Star Empty Star Empty Star Empty Star

Review voor 1Box Helmond Ik heb mijn abonnement bij 1Box in oktober netjes afgemeld en een bevestiging per mail ontvangen. Toch bleef het maandbedrag van mijn rekening afgeschreven worden. In januari heb ik opnieuw contact gezocht via e-mail, maar er werd niets mee gedaan. Inmiddels is het maart en wordt er nog steeds elke maand betaald. Bij contact via de chatbot kreeg ik geen oplossing, waarna ik weer een e-mail heb gestuurd. Zeer teleurstellend dat een afmelding niet wordt verwerkt en klantenservice niet adequaat reageert. Absoluut geen aanrader.