IV
De opslagboxen zien er prima uit, lekker hoog, en er zijn voldoende karren om je spullen te kunnen verplaatsen. Ik vond de bewegwijzering slecht. Er hing geen plattegrond waarop je kan zien waar je box is. Ook de doorgang naar achteren is slecht aangegeven. Handiger is om klanten bij boeking een plattegrond mee te sturen zodat ze weten of ze de vooringang of achteringang moeten nemen om hun box te vinden. Verder vond ik het jammer dat de toilet was afgesloten.