Ga naar de inhoud
  • Altijd de beste prijs
  • 24/7 beveiligde opslag
  • Flexibel opzeggen
Star Star Empty Star Empty Star Empty Star

Ik ben een jaar geleden begonnen met het huren van een box in Schiedam. Dit was een box van 7m2 en ik betaalde hier bijna 130eu per maand voor. In november kwam ik aan omdat ik wat spullen nodig had en ging mijn slot ineens niet meer open. De laatste keer dat ik er was had ik geen problemen en heb ik de box netjes afgesloten. Er is dus iets mee gebeurd wat niet mijn fout was en hierdoor kon ik niet meer bij mijn spullen. Ik heb toen contact opgenomen met het bedrijf en die vertelde bij dat ik 70eu moest betalen om hem open te laten boren en nog eens 15eu voor een nieuw slot. Ik vind het erg slecht dat voor de prijs die ik maandelijks betaal niet geholpen word als iets kapot gaat. Uiteindelijk heb ik zelf mijn box open moeten boren en heb daarna per direct mijn abbonement opgezegd.