Jeff
Sinds de verbouwing in 2025 kun je achterin niet meer met je auto komen, binnen komen is ook bijna geen doen meer met de auto. 2 auto’s max en anders blokkeer je elkaars route, dus als het regent sta je mooi buiten je spullen in/uit te laden.
Sinds de verbouwing in 2025 kun je achterin niet meer met je auto komen, binnen komen is ook bijna geen doen meer met de auto. 2 auto’s max en anders blokkeer je elkaars route, dus als het regent sta je mooi buiten je spullen in/uit te laden.